2015. augusztus 6., csütörtök

Kreatív Vegán Kihívás 1.nap

A kihívásról ITT olvashattok bővebben,gondoltam én is részt veszek,mert tetszik az ötlet,és remek bevezetése lesz a blogomnak is.:) Továbbá én is mindent letisztázhatok magamban a kérdések megválaszolása közben.

1.kérdés : Ki volt az első vegán személy,akiről bármilyen úton-módon tudomást szereztél? Mi volt róla akkor a véleményed?


Nos,az első személy,akire rábukkantam Bori volt,akit sajnos nem tudok bemutatni nektek,mert nincs blogja,annak idején (1 éve) ask.fm-en olvasgattam,azt hiszem csak úgy rátaláltam egyszer (a sors keze),mert nekem ő változtatta meg a gondolkozásom.  A legtöbb válaszában szó volt erről az életmódról,és azt is leírta rá miként hatott a vegánság,én pedig csak olvastam,és el sem tudtam hinni még akkor,hogy mi is ez. Az ő oldalán találtam meg azt a videót is,Gery előadásáról (amit már az előző bejegyzésemben megemlítettem.)
Bori szimpatikus volt számomra,és az is maradt. Egy kedves,segítőkész lány ,aki tényleg remekül leírt mindent,amit ő gondolt,ezért figyelemmel kísértem,az után is,hogy meg néztem a videót,ugyan is a látottak mellett még  többet,és többet akartam megtudni,mert a beszéd hatott rám,és az agyam kezdte felfogni,hogy lehet így élni. Bori sokat segített a válaszaival,és nagyon megkedveltem,pedig előtte el sem tudtam volna képzelni,hogy ne egyek húst,mert csak annyit tudtam,hogy finom.és nem tudtam mit teszek,azonban a válaszai,a videók,és sok gondolkozás meghozta a gyümölcsét.

Köszönöm Borinak! :)

1 megjegyzés:

  1. Megjelöltelek a bejegyzésemben. (:
    https://zoldevo.wordpress.com/2015/08/06/kreativ-vegan-kihivas-1-nap/

    VálaszTörlés